گویند "حر بن يزيد رياحي"اولين کسي بود که آب را به روي امام بست و اولين کسي شد که خونش را براي او داد."عمر سعد" هم اولين کسي بود که به امام نامه نوشت ودعوتش کرد براي آنکه رهبرشان شود و اولين کسي شدکه تير را به سمت او پرتاب کرد! به نام خدایی که در این نزدیکی است......
ما را در سایت به نام خدایی که در این نزدیکی است... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: يکشنبه 1 مرداد 1402 ساعت: 23:22